Rynek sprzedaży nieruchomości oraz wynajmu krótko- i długoterminowego to zawiłe meandry prawne i często zmieniające się przepisy – trudno, by prywatny właściciel za tym nadążył. W związku z tym coraz więcej osób decyduje się na pomoc ekspertów i administrację nieruchomości zleca wyspecjalizowanemu w tym podmiotowi. Jakie są największe atuty tego rozwiązania i komu szczególnie jest ono polecane?

Kompleksowa administracja nieruchomości

Niejedna administracja nieruchomości  w Krakowie świadczy usługę kompleksową, która nie kończy się na pomocy w zakupie czy wynajmie. Agencje oferują także nadzór nad nieruchomościami i wspólnotami mieszkaniowymi, a także wiele innych, pomniejszych czynności: bieżącą obsługę najmu, dbanie o wizerunek nieruchomości czy optymalizowanie kosztów ponoszonych przez najemców. Jeśli chodzi o wynajem, to oferta biur obejmuje zarówno zarządzanie długoterminowym, jak i możliwość prowadzenia krótkoterminowego najmu (np. lokalu w atrakcyjnej, centralnej części miasta, często odwiedzanej przez turystów).

Usługa administracji nieruchomości to czysta wygoda

Wiele osób, które posiadają mieszkania na wynajem lub też chcą sprzedać lokum, z którego od dawna nie korzystają, przebywają poza granicami Polski. Agencja wyspecjalizowana w administracji nieruchomości w Krakowie świadczy usługi na rzecz takich podmiotów, a także osób na stałe mieszkających w Polsce. Biura sprzedaży i pośrednictwa oferują nowoczesne rozwiązania, takie jak dedykowany panel dla klientów ze stałym do niego dostępem, w którym mogą monitorować płatności i rozliczenia za ich nieruchomość, a także głosować nad uchwałami i komunikować się z zarządcą nieruchomości. Dzięki temu mają pełną kontrolę i wgląd w to, czy ich nieruchomość na siebie zarabia.

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

39 − = 29