Ubrania opatrzone logo mogą spełniać zróżnicowane funkcje. Dlaczego warto się na nie zdecydować? Zobacz najważniejsze rodzaje oraz zastosowania odzieży logowanej!

Jakie funkcje mogą spełniać ubrania z logo?

Odzież, która jest opatrzona logo albo napisami, od razu przyciąga uwagę i powoduje skupienie jej na personalizowanych elementach. To powoduje, że może ona spełniać również szereg dodatkowych funkcji bardzo skutecznie i dodatkowo bez konieczności wydawania na ten cel sporej sumy.

Firma, która zdecyduje się na odzież z logo, może przede wszystkim uzyskać poniższe efekty:

  • Jej pracownicy będą łatwi w identyfikacji, dlatego klienci czy kontrahenci będą mogli od razu ich odnaleźć, gdy będą potrzebni,
  • Firma staje się lepiej rozpoznawalna, ponieważ jej logo i nazwa przyciągają wzrok i są wtedy łatwe w zapamiętaniu,
  • Ubrania logowane powodują, że firma może zadbać o swój profesjonalny wizerunek, dlatego jest ona lepiej postrzegana przez swoje otoczenie,
  • Umieszczone na odzieży dodatkowe informacje, na przykład numer telefonu, adres strony, przegląd oferty pozwalają na zainteresowanie i przyciągnięcie nowych klientów.

Jak widać, odzież z logo może spełniać różnorodne funkcje i dzięki temu jest ona dzisiaj tak chętnie kupowana przez wiele firm.

Rodzaje ubrań z logo

Do kategorii personalizowanej odzieży można zaliczyć wiele jej typów, dlatego też urania te mogą być wtedy dopasowane specjalnie do zastosowania, pory roku czy innych czynników.

Najczęściej kupowana odzież z logo to w szczególności:

  • koszulki – popularne koszulki o fasonie t-shirtów oraz koszulki polo
  • bluzy – wykonane z ciepłego polaru oraz bawełny
  • kurtki – dostępne jako wiatrówki, kurtki przejściowe typu softshell, kurtki zimowe
  • spodnie – ogrodniczki, spodnie do pasa
  • fartuchy
  • czapki

Naturalnie, nie jest to jeszcze pełna lista, ponieważ odzież z logo może obejmować też innego rodzaju produkty i akcesoria, które mogą być używane przez pracowników na stanowisku pracy.

Zalety odzieży z logo – dlaczego warto ją zakupić?

Zdecydowanie się na odzież z logo przez firmę związane jest z wieloma korzyściami, dlatego też obecnie tego typu ubrania są chętnie zamawiane przez firmy działające w różnych branżach.

Przede wszystkim dzięki logowanym ubraniom firma może sprawić, że jej oferta i marka będzie lepiej rozpoznawalna i częściej wybierana, co również powoduje, że może ona wtedy zwiększyć swoje zyski, docierając do nowych klientów.

Następnym atutem jest niska cena, ponieważ odzież z logo jest dostępna w korzystnych cenach, a także może posłużyć na długi czas i stale spełniać swoją funkcję, więc jest to przyszłościowa inwestycja.

Sposób personalizacji ubrań – haft, nadruk

Decydując się na zamówienie odzieży reklamowej z logo, można wybrać sposób jej personalizacji. W przypadku większości ubrań możliwe jest wtedy wykonanie haftów komputerowych albo też nadruku różnymi technikami.

Haft najczęściej uznawany jest za bardziej elegancki sposób personalizacji odzieży reklamowej. Nie może być one jednak użyty w przypadku każdej odzieży, na przykład kurtek. Często jednak wykonuje się go na koszulkach, bluzach bawełnianych, fartuchach, czapkach.

Gdzie zamówić personalizowane ubrania?

Odzież personalizowana może być zakupiona obecnie w wielu firmach, które zajmują się jej realizacją na zamówienie klienta.

Warto porównać ze sobą zróżnicowane oferty, by wybrać takiego producenta, którego odzież z logo będzie wyróżniała się wysoką jakością oraz przystępnymi cenami. Należy też zwrócić uwagę na to, jak ubrania te mogą być personalizowane.

Aktualnie zamówienia na odzież z logo można składać również internetowo, co jest dużym plusem wtedy, gdy firma ceni sobie wygodę i oszczędność czasu.

 

 

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

+ 38 = 47